Thursday, December 14, 2006

Batch 2005/6



Hari ini hari Khamis...masya-Allah...aku tak perasan masa berlalu begitu sahaja semenjak cuti sekolah ni. Aku rasa sunyi sangat di rumah. Buat pengetahuan semua, aku selain dari seorang guru, juga merupakan warden asrama di Sekolah Menengah Teknik Perdagangan Johor Bahru. Semua bebudak aku dah tiada di asrama. Mereka semua telah balik ke kampung halaman masing-masing semenjak Jumaat lepas. Ya..Jumaat yang amat menyedihkan bagi aku.

Batch 2005/6 adalah batch ke-3 dalam jagaan aku semenjak aku menjadi guru/warden di sekolah ini. Batch yg pertama 2003/4 aku tak sedih sgt sebab aku pun baru masuk sekolah ini, so, tak berapa rapat lagi dgn budak-budak aku. Batch ke-2 iaitu batch 2004/5, juga merupakan batch yg paling top di sekolah ini, byk perkara yg berlaku pada zaman diaorg. Nanti la aku cerita...

Batch 2005/6 yg baru meninggalkan sekolah ini pada 8hb Disember 2006 merupakan batch yg agak rapat dengan aku sama ada dari pelajar lelaki atau pelajar perempuan. Batch yg sebelum ini, aku jarang rapat dengan pelajar perempuan, kerana aku belum biasa lagi. Antara pelajar lelaki yang agak rapat dengan aku di batch ini ialah Arif (Ketua Blok Dedikasi), Ezaden (Ketua Pengawas), Fata (Ketua ASPURA), Hafizul Hafis (Ketua Blok Efektif), Asyraf, Shukri, dan Lokman (Ketua Dorm Tun Mutahir). Bagi pelajar perempuan pula aku rapat dengan Azimah (Ketua Blok Bijaksana), Atiqah (Ketua ASPURI), Khalidah (Ketua Blok Amanah), Umi (Ketua Blok Flora), Nadhirah (Ketua Blok Cendiakawan), Azimah 5PD2, Fifi (Ketua Dorm Matahari) dan Amira 5Pascal. Cikgu abadikan nama-nama kamu dalam laman web ini kerana Cikgu sayangkan kamu semua..ingatlah segala kenangan pahit dan manis ketika bersama-sama Cikgu di SMTP ini.

Khamis 14 Disember 2006
12.27pm

0 Comments:

Post a Comment

<< Home