Saturday, February 25, 2006

Pelajar Lelaki 5 Pascal SPM 2005


Gambar kat atas nie semua adalah boys 5 Pascal SPM 2005, last day school before SPM. Gambar atas sekali dari belakang kiri, Muhd Shakir, Haziq Hakim, aku, Mohd Suffian, Muhd Faruq dengan Mohd Ellyas. Duduk cangkung depan dari kiri Muhd Haidil, Muhd Ridhuan dengan Muhd Syafiq (Ketua Tingkatan). Tiada dalam gambar Mohd Haziq Hasbullah dengan Mohd Akmal Yasmin. Tak silap aku, Akmal Yasmin tak datang sekolah hari tu. Ucapan untuk kalian :

Muhd Shakir - Semoga menjadi pelajar cemerlang di universiti nanti, kumpul Anugerah Dekan
Haziq Hakim - Semoga dapat belajar di Australia dengan selamat.
Mohd Suffian - Semoga menjadi pemain badminton macam ayah kamu.
Muhd Faruq - Semoga menjadi pekerja yang rajin dan jadi BOSS suatu hari nanti.
Mohd Ellyas - Semoga dapat membina badan menjadi lebih tough lagi.
Muhd Haidil - Semoga dapat mencipta laman web yang lebih interaktif suatu hari nanti.
Muhd Ridhuan - Semoga sentiasa belajar dari pelbagai kesilapan lalu, anda boleh maju!
Muhd Syafiq - Semoga jadi pemimpin suatu hari nanti.
Mohd Akmal Syafiq - Semoga berani berusaha dan terus berjaya.
Mohd Haziq Hasbullah - Jadilah insan yang berguna pada masyarakat.


Inilah Mohd Haziq Hasbullah. Baru jumpa aku lepas aku ambik gambar dengan kawan-kawan sekelasnya. Mana ntah dia merayau. Haziq, Cikgu nak Haziq jadi insan yang berguna pada masyarakat, jangan siakan masa muda kamu. Ingat semua pesan Cikgu.

OK..aku nak gie Spore kejap lagi, dah lama tak jenguk Mak Ngah, Uncle Saad, Kak Liza and Abg Azha and their son; Aniq, also Tinie and her husband Imran. Nie lah family rapat aku di Spore. Aku maybe tidur rumah Tinie di Tampines.

25 Februari 2006 (Sabtu) - 4.02 petang